What I say !
Welcome to Kina'a blog. Behave okay :)
Nurul Sakina: RICHGLOW BEAUTY DRINK PILIHAN HATI

Wednesday 25 November 2015

RICHGLOW BEAUTY DRINK PILIHAN HATI

Assalamualaikum. Hye semuaaaaa! :)
Entry hari ni nak share lagi sekali supplement apa yang saya consume sebelum mengandung sehingga sekarang. Kali ni nak share dekat sini.
Bagi yang tak tau, sekarang ni saya consume Richglow Beauty Drink untuk dalaman dan luaran. Richglow Beauty Drink macam mana tu?
Ini rahsianyaaaaaaaaaaa...............
 Takdelah rahsia, just saya berkongsi produk yang saya rasa bagus dan selamat untuk consume.



Saya consume Richglow Beauty Drink.
Richglow Beauty Drink bukanlah jenis tables atau dalam bentuk serbuk, Tapi ianya jenis liquid.


Dah nama pun Richglow Beauty Drink, so rasa dia memang teramat SEDAP!
Hanya perlu koyak sachet dan sedia diminum.

Nak kena minum berapa kali sehari?Untuk kesan terbaik 1 sachet pada waktu malam sebelum tidur. 
1 sachet pada waktu pagi sebelum breakfast. Untuk kesan yang cepat dan optimum dinasihatkan untuk tidak mengambil kafien & alcohol. Minum air putih yang banyak.

Feedback daripada saya sendiri almost 8bulan jugak try Richglow Beauty Drink ni :-

Start makan sebelum pregnant 8bulan lepas, masa tu fikir hormon tak berapa nak menentu.
Tu yang nak mencuba supplement ni. First time makan, anak jerawat semua berlumba-lumba nak naik dekat muka. Sampai rasa give up.. mungkin tak sesuai supplement ni tuk saya.
Rupa-rupanya Richglow Beauty Drink ni dia keluarkan segala toksik yang tak diperlukan dalam badan dulu.. hah lepas tu baru lah dapat hasil yang tip top kebabooommm...  :)

Jadinya, aku buat eksperimen nak tengok berhasil ke tak sebelum dan selepas consume
 Richglow Beauty Drink. Hasil nya? Memang nampak ketara, muka jadi lebih lembap tak kering dan tak kusam. Kulit semakin cerah gebu malah makin bertambah-tambah serinya hah. Eyebag pun lesap!
INI FEEDBACK YANG JUJUR dari saya ok, sebab sebelum nak share, saya akan cuba dulu. hehe
  

 Maka nya, hari-hari saya akan minum Richglow Beauty Drink. Senang nak bawa kemana-mana. Ringan pun ringan. Sekotak tahan 1 bulan uolllss!

Sedikit info dan kelebihan Richglow Beauty Drink ni untuk rujukan korang sebelum nak mencuba dan beli :-

-Mencerah dan mengebukan kulit ke tahap maksimum
-Menjadikan kulit glowing naturally
-Memperbaiki sel kulit
-Mempunyai 1001 khasiat lain
Senang cerita, banyak lagi sebenarnya kelebihan Richglow Beauty Drink ni!! Yang saya listkan atas ni, saya hanya fokus untuk yang ada skin problem je. hehehe.. Yelah, tak lah sentiasa muka kita ni sentiasa nampak bersih, dalam2 tu ada kotoran yang mungkin tak habis keluar lagi.


1kotak RM150 untuk semenanjung dan RM160 untuk Sabah & Sarawak. (termasuk postage)
Sekotak Richglow 30 sachet tahan untuk sebulan. Kiranya 1 bulan spendkan RM150 untuk supplement kecantikan reward diri sendiri. Fuhh, berbaloiii, malas nak cakap banyak dah. Kalau nak order, atau korang rasa macam selama ni dah banyak gilerr produk cuba tapi tak berhasil, silalah try Richglow Beauty Drink ni. Kot2 serasi dengan korang? InsyaAllah serasi. AT LEAST, memang nampak perubahan pada diri. Sebab tu saya suka, dah takyah susah2 pakai skin care, just amalkan Richglow Beauty Drink ni sajoo. Paling best, bila nak make up, nampak smooth je. Kadang tak make up pun orang kata macam make up.
  
 Kalau nak order boleh whatsapp
012-7739717
 Atau ejen dan stokis berdekatan

So korang yang mana rasa tak nak pakai skincare, atau dah pakai macam2 skincare jadi makin teruk atau tak berhasil boleh cuba #RichglowBeautyDrink. Kesan dia memang TERBAIK!

Rata rata customer #RichglowBeautyDrink memang akan repeat order 3 4 kotak terus.

♥ THANKS FOR READING ♥

No comments:

Post a Comment