What I say !
Welcome to Kina'a blog. Behave okay :)
Nurul Sakina: 16.12.13. my 20th birthday.

Tuesday 17 December 2013

16.12.13. my 20th birthday.


Assalamualaikum and hi :)

Dalam banyak2 bulan dalam setahun, bulan 12 adalah bulan yang paling di tunggu-tunggu. sebab  bulan 12 ni banyak benda berlaku. dengan year end sale lah, orang kawin lah. . anniversary mak n ayah and most of all.. my birthday. tehee. oppps tak lupa anniversary tunang sekali yang ke setahun...


kalau diikutkan.. tahun ni tahun insyaAllah last sambut birthday as dot dot dot eh. tersipu malu. (macam dalam gambar hencek tunang edit kan ala-ala malu jadi tak jadi..)

Apa pun.. nak ucapkan terima kasih yang teramat sangat-sangat kepada kalian semua.. Especially mak, ayah dan akak.... tak lupa Mohd Farkhan bin Hasim.. ucapkan TERIMA KASIH yang tidak tidak terhingga..  jasa kalian tidak dapat untuk ku balas dengan wang ringgit.  Wang saidina mungkin boleh.. HAHAHA..  walaupun birthday kali ni macam berair air mata sikit macam tak disangka-sangka... hehehehe...Thanx again
  terima kasih pada yang memberi hadiah , ucapan, doa....terima kasih kerana sudi menceriakan hari-hari insan yang bernama NurulSakina..Love u alls!! 

Ya Allah… di sini… aku sebagai hamba mu yang paling hina, paling keji, paling kerdil dan segala paling ingin memanjatkan kesyukuran ke atas diri-MU atas segala kerahmatan dan nikmat yang KAU berikan kepada ku.  Aku tau aku bukan hamba-Mu yang terbaik, tapi aku akan berusaha untuk menjadi sebutir mutiara di akhirat kelak.  Ya Allah, tidak kira seteruk mana sekalipun dosa yang aku lakukan, KAU tetap berada di samping ku. KAU selalu membantu aku ketika aku lemah longlai dengan segala masalah dunia.  TERIMA KASIH atas umur yang kau berikan padaku ini.  Selama 20 TAHUN kehidupan aku di dunia pinjaman Mu ini Ya Allah, aku tau dan aku sedar, aku banyak mempersia-sia kan segala peluang yang kau berikan kepada ku…  Ya Allah, ampunkan segala dosa-dosa ku.. tidak terluah dek kata-kata untuk memohon kemaafan dari Mu Ya Allah.  Andai laut itu menjadi dakwat untuk aku senaraikan segala dosa-dosa ataupun menulis denda seperti pada zaman sekolah dulu, aku percaya ia pasti tidak cukup bukan?  Aku berjanji Ya Allah… untuk tidak terus mempersia-siakan hidup aku ini… Ya Allah.. andai kata esok lusa usia aku setakat ini sahaja, blog ini menjadi saksi bahawa aku mempunyai kesedaran untuk memperbaiki diri ini… dan andai kata esok lusa umur ku bernoktah di sini, aku pohon rakan-rakan yang membaca blog ini agar menyedekahkan Al-Fatihah yang tidak terhingga ke atas rohku.. moga diriku ditempatkan dalam kalangan orang2 yang beriman lagi solehah…

Aminnn..Aminnn..Aminnn..




♥ THANKS FOR READING ♥

No comments:

Post a Comment