What I say !
Welcome to Kina'a blog. Behave okay :)
Nurul Sakina

Wednesday 3 April 2013

( '-' )

Ya Allah Ya Tuhanku, lindungilah
Diriku, keluargaku, rakan-rakan ku,
 Dan orang-orang yang ku sayang dalam hidupku

Oh Tuhanku, Tiada indah hidup di dunia, melainkan berzikir dan menyebut nama-Mu. Tiada indah, tiba di akhirat yang abadi kecuali dengan keampunan-Mu.  Ya Allah Tuhanku yang merubah kalbu, tetapkanlah hatiku.  Moga sentiasa dalam agama-Mu dan jua taat akan perintah-Mu.  Ya Tuhan ku usah bebankan aku dengan bebanan yang berat seperti yang pernah kau berikan kepada umat yang terdahulu...  aku takut aku lemah untuk menghadapi semua ujian dan dugaan mu Ya Allah.. Ya Tuhan ku, jangan pikulkan aku yang tidak aku terdaya.  Maafkan segala salah kesilapan aku ya Allah,  Ampunkanlah dosa-dosa dan Rahmatilah aku..keluarga ku.. rakan-rakan ku..orang yang aku kasihi..dan seluruh umat islam Ya Allah...
Ya Allah Ya Tuhanku,
Engkau berikanlah kejayaan kepadaku didunia mahupun di akhiratmu Ya Allah.
Amin ya Rabal Alamin.. =’)

♥ THANKS FOR READING ♥

No comments:

Post a Comment